learn how to fly

Nu har vi som ni säger, dragit ur fingret ur arslet och gjort något åt saken.
Jag tror egentligen inte att jag har fattar det än vad som kommer ske, vilket stort kliv jag nu ska göra i mitt liv. Hur mycket som helt plötsligt kommer att förändras i mitt liv och även Carl-johans men det kommer bli så spännande och roligt! Men det är som min far säger, det är nu tiden är för att pröva mina vingar. Göra fel, göra rätt, hitta min plats här i livet. Inte om 20 år, inte igår utan nu, nu är
Känslan jag har i magen är att allt kommer att lösa sig, sålänge jag har Carl-johan, min älskade familj och mina bästa vänner vid min sida kommer jag klara av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0