3th

plugg plugg plugg..massa plugg hela tiden och jag orkar snart inte längre, jag tror jag går av på mitten?
har suttit konstant sedan jag kom hem idag..(nej nu ljög jag eftersom jag har varit iväg och hämtat lite grejer och ätit lite mat) men utom det har jag suttit hela tiden, förutom nu eftersom jag sitter här och skriver och innan det....nej! skit i det, har suttit näst intill hela dagen idag =S

snart tänker jag ialla fall ta en lite paus för att kolla på mitt älskade andra avenyn som jag bara inte kan sluta titta på. har faktiskt inte missat ett avsnitt sedan det började och det blir bara bättre och bättre tycker jag, så jag hoppas på det händer något riktigt roligt ikväll.
nu får jag hoppa tillbaka med ögonen till papperna och boken

såhär ser mitt plugg ut, roligt va?


det här är mycket roligare såhäääääääääääääääääääääääär glad är jag, 26 dagar!


en ida på det också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0