give

Tiden rullar på precis som vanligt även att  jag är tjugosju mil hemmifrån mina vänner och min familj. Skrev i det förre inlägget att mitt hjärta för ett tag skulle bli fulländat när jag kom hit och fick träffa Carl-johan men ack så fel jag hade. Ni förstår samtidigt som jag åkte för att hämta en del av mitt hjärta så lämnade jag kvar en del bland er..exakt mina vänner! man talar om det allt för sällan men herre jesus vad ni betyder mycket, faktiskt! Det går inte en dag här uppe utan att ni hela tiden slår i mitt huvud och hjärta!
spelar ingen roll om jag är närmare vissa än andra, ni betyder alla lika mycket och det är för att ni är precis den ni är! och jag älskar er för det ♥
Ikväll står det bortbjuden på middag till ett par vänner här i Borås och det luktar god mat också, det känner jag änd hit! men självklart hade jag velat vara hemma med tjejerna och parytet ikväll men det tas igen inför nästa helg på Paulina ska firas av ordentligt :)
men som sagt..ville bara tala om att jag lever osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0