don't know how long

Sitter och kollar på Ellen DeGeneres show och jag måste nog säga att det programmet är svår slaget! Ellen i person är verkligen en bra förebild. Jag tittade mycket på hennes show mycket mer när jag var yngre och när jag tänker efter på mig själv så har jag nog faktiskt försökt att vara lite som henne ibland. Att bara leva livet, se posivit på allt och skratta. Att bara känna att idag är en bra dag och jag ska vara lyckig för det.
Hela hennes personlighet är helt fantastisk, att kunna skoja med personer på det sättet som hon gör men fortfarande vara accepterad som hon är och helt underbar och posivit!
Jag önskar att alla människor vore lite mer som Ellen :)
Om cirkus två timmar sitter jag på bussen + tåget påväg till min andra häft av mitt hjärta. och för en gångsskull ska jag bli hel för en stund, si sådär sex dagar.
förövrigt trivs jag som fisken i vattnet, handen i handsken, snoppen i mutten med
folket i min omgivning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0