seven you is better than one, one lonely me

Saknar alla er där hemma
dagarna rullar på som vanligt annars förutom att jag inte har någon av er underbara vänner vid min sida, vilket verkligen känns att det är något som fattas i min vardag!
om det är såhär det kommer kännas om jag flyttar hit efter sommaren så får jag nog tänka till en gång till..att lämna er vänner är något jag inte skulle klara av..att lämna vännerna från nian, det var en helt annan sak! då handlade det som att hamna i en annan klass i en annan del av en skola men nu, nu handlar det om mil
mil ifrån vänner jag har fått under tre års tid, vänner som jag har kommit så otroligt nära
vänner som jag älskar djupt


nu väntas en lånpromenad med carl-johan


Kommentarer
Postat av: timi

saknar dig finaste ida <3

2011-04-28 @ 22:32:40
URL: http://timeaistheshit.blogg.se/
Postat av: Memis

Saknar dig Idis <3 långpromenad när du kommer hem! Puss!

2011-04-29 @ 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0