du är min lilla....

Yttligare en vecka gången, ännu en mindre vecka mot studenten. veckan har som sagt inte bestått så mycket mer av än ledighet och skolarbete både i skolan och på brandstationen. har även gjort mitt allra sista prov på gymnasiet, det är ju inget man klagar på, det känns helt otroligt underbart!
helgen bestod av att lillis flyttade in hos mig under helgen, lika bra som vanligt! det vankades utgång igår med fin fina vänner, som självklart blev lyckat! det har en tendens att bli det när man är bland favoriter :)
bakis-häng-på-donken med lillis och elin! fina grejer
nu sitter jag här helt själv och väntar på att min far ska komma hem
orkar inte elda, så det finns inget varmvatten..så sitter med äckligt hår sen igår.
"ibland undrar man gör för fel, helt plötsligt är man uppe andra sekunden nere"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0