crazy

Inatt har hela Oskarshamn ödelagts och jag har förlorat mina superkrafter. regnet öste ner och det blåste storm..med mina förlorade superkrafter försökte jag ta mig fram genom staden i motvid medans paraplyt vek sig. när jag väl hade tagit mig fram till gallerian ser jag in i fönstret och märker att många av människorna var instängda där och jag tänkte "hur ska jag kunna rädda dom utan mina superkrafter?". jag siktar in mina ögon på låset och koncentrerar mig och helt plötsligt fick jag tillbaka mina krafter och en rödstråle kommer ut ur mina ögon och bränner upp låset.
när jag väl kommit in möts jag av massa olika personer blandannart: Lillis, pernilla, sara p, emil, äskling, erik, sara, nathalie, nathalie, marcus, mattias..dessa var några jag kommer ihåg
för att dörren inte ska slå igen iaf den skulle låsa sig igen hittar jag en cheesburgare från MC som jag lägger som dörrstopp så länge medans jag försöka få ut folk ut byggnaden. Lillis hittar jag inne i en inredningsaffär där hon står och funderar på om hon ska ta med en stol hem till sin mamma ocg byta ut den trasiga stolen som hon nydligen har tagir sönder för henne. älskling hittar jag i en tre meter lång våningssäng med massa kuddar och täcken..när jag börjar föra ut folk ur byggnaden så märker jag att min fiende står där, vilket betyder att jag måste börja slåss, när hon vänder sig om och jag får se ansiktet på henne och vem det var fick jag chocken....och DÄR vaknar jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0