poker faccceeee

att livet kommer med motgångar är något alla är medvetna om.. man kan inte glida omkring på en räkmacka livet ut även om det vore skönt ibland.. så nu vill jag tacka Sara för denna veckan/helgen som har varit helt underbar! skönt att komma på andra tankar för ett tag.. under dagen är det som borta med det kryper på mig varje kväll när jag ska sova!

Men istället för att se allt negativt så har jag bestämmt mig för att leva på mitt 18års firande hela vecka och tro mig.. det kommer att fungera :) tror fantiskt inte att det finns någon som har sett fram emot att fylla arton så mycket som jag gör! jag tycker att det ska bli så jävla skönt och roligt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0