ONSDAG

en..... UPPDATERING, hör och häpna! Det är dock inte fröken Jonsson som skriver utan hennes kära vän Nathalie. Tycker Ida borde få en spark i rumpan som skriver här ungefär en gång i halvåret, för visst vill vi läsa om Ida och hennes liv? svar ja!

En tjej som alltid får mig att vara glad
En tjej som smakar bättre än choklad
En tjej som alltid går runt och ler
och får mig att utav henne bara vilja ha mer
En dag utan hennes skratt
skulle göra ens kropp helt matt
Hon är en tjej jag tycker om hårt
att förlora henne skulle vara mycket svårt
Hon är min toppentjej
och hon är helt enkelt min grej!
Ida Jonsson


/ Nathalie

 



Kommentarer
Postat av: IDA

BIG HEART TO NATHALIE ANDERSSON!!!!!!!!!!

2010-10-13 @ 14:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0