you will never be the same in my eyes agin, never!

När personers riktiga personligheter kommer fram blir allt så så mycket klarare..det är synd, faktiskt!

Dagarna har flutit på med alldeles för mycket fart den här veckan, allt för fort! Imorgon är det redan torsdag = dags för mig att återvända hem till lilla Oskarshamn...och jag som hade börjat vant mig vid "egen lägenhet", promenaderna in till stan och för att handla mat, trevligt sällskap VÄLDIGT TREVLIGT och att få vara nära Carl-Johan igen! Usch, det svider verkligen att behöva lämna halva sitt hjärta 27mil ifrån den andra halvan. men! varje sak har sin mening i livet och så har detta.
Imorgon beger jag mig till stan en sista gång för att ge den ett tredje försök att hitta mig en jacka, skor och en kavaj, få la se om stan ger mig någon tur imorgon
förörvrigt? allt är jobbigt nu, verkligen allt men jag ser fram emot helgens planeringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0