så är det bara ett långsamt farväl

Det är så otroligt att vi ska behöva tävla mot varandra, om vem som ska bli mest omtyckt

Vart har alla lovdagarna sprungit iväg? tyckte inte det var länge sen de besökte mig? "tiden går fort när man har roligt" och det är precis de jag har haft det de två senaste, så jävla roligt! Har verkligen varit skönt att få koppla bort de otäcka tankarna för en stund men som vanligt kom dom krypandes på mig så småningom under kvällen både fredagen och lördagen..att ett ansikte, bara ETT ansikte från lilla oskarhamn kan väcka så mycket känslor hos en annan, det är obehagligt!
Ikväll har jag försökt att plugga men mina tankar har som vanligt vara någon annanstans, närmare sagt 25mil härifrån och det har inte varit positiva tankar! Skulle vara skönt att kunna prata med någon som går igenom samma sak som jag gör...mina vänner finns alltid och dom förstår alltid, det tackar jag för! men om det finns någon som går igenom ett distansförhållande just nu, HÖR AV DIG! skulle vara tacksam över att kunna dela mina tankar med dig..
Och inte nog med de så börjar skolan imorgon och vi har häckarna fulla med plugg...helvete vad jag vill dissa skolan just nu men det går inte för jag måste ju bli något senare i livet? men vafan ska man blir då?

jaaa som ni ser är mitt huvud fullt med massa tankar? därför jag har huvudvärk kan jag "tänka" mig


- denna bild fick många tankar att väckas idag, den har hjälpt mig! Tack timi!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag vet vad du går igenom. Men se det såhär du har iaf möjlighet att träffa din pojkvän :) Jag får vänta till mitten av januari, för att få träffa min.

2010-11-08 @ 10:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0