see you aorund

kräkas? jatack just nu är det nästa som att man vill göra det. efter en kanon middag hemma hos mamma med släkten, det blev en lite sen påskmiddag ikväll där hemma men fyfan va gott. nu skjunker jag ner i soffan och bara jäser ungefär, sitter också och njuter av en film med paramore, final riot! vartända litet fucking hårstrå på min kropp pekar rakt upp, bokstavlingen alltså
tyvärr kunde jag inte gå på rugbymatchen ikväll men hörde att tjejerna vann, good work! synd att det inte gick så bra för killarna men men keep on going och ta dom nästa år? om det hålls uppe lågan, känns nästa lite som att greppet om rugby börjar glidas ur spår lite

imorgon vankas det 75 årskalas och jag vetifan vad jag ska ha på mig? kjol, jeans, skjorta, klänning? håret? rakt, tripplat, kprckskruvar? snart skiter jag i allt!

jag lovade ju lite bilder om vad som har hänt i mitt liv så..´shoot







och imorgon åker Sara!! hoppas du kommer ha det bäst vännen! kommer sakna dig verkligen :) sola och bada åt mig också! pusspuss vi ses när du kommer hem, då ska vi sitta och vänta på dig


twilight böckerna har också vunnit mitt hjärta..jag är helt besatt! jag har lyssnat på nästan alla fyra böckerna på loppet av två veckor? pysko jag vet, men dom är så jävla bra

PEPPA PEPPA! paramore paramore !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0