minoritet i sverige

Vilken härlig dag!
jag tror faktiskt inte att den kan bli så mycket bättre? härligt väder och härliga vänner!
Känner inte ni också att livet inte kan bli så mycket bättre alls :)
Och nu ser jag bara fram emot kväll men sexparty på schemat sedan imorgon grillning och massa godis och härlig sällskap fyfan va livet är bra just nu

vi har också äntligen gjort klart vårat projekt arbete och lämnat in det och matte provet är gjort! känns skönt att veta att man har två mindre saker att tänka på

nu ska jag bege mig till bussen för att svänga förbi far min och hämta kläder sedan fixa iodrning mig inför kväll(har ingen aning om vad jag ska ha på mig men det är väl något som kommer med tiden som alla annat)

Hoppas ni alla mina vänner ser fram emot kvällen som jag gör, pillpillleksaker haha

"ångra aldrig något som en gång fått dig att le"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0