im not sorry at all

Skoldagarna börjar glida mot sitt slut, skolavslutingen närmar sig och då står jobbdagarna på listan. Ska faktiskt blir riktigt skönt att äntligen få lite ledigt från skolan men jag kan verkligen inte förstå att när vi börjar igen den 25 augusti är det vi som äntligen går i trean! det är vi som står på tur att ta studenten, gå på balen och ha härliga studentkvällar, jaja visst att det ungefär är ett helt år kvar men man måste ju få kunna drömma ellerhur?
Men nu närmare trean kommer desto närmre kommer hösten och närmre kommer flyttan med Carl-Johan..hur ska jag kunna klara mig utan min lillepojk (fast han är ju inte så liten längre med tankte på att han fyller tjugo nästa söndag) herregud vad gammal han blir! Han har allt skaffat sig ett riktigt lammkött han haha

Det är så mycket i skolan just nu känner jag iaf? idrottsinlämning, matteprov, projektarbete, MÄSK redovisning, stresshanterings prov? jag undrar hur jag ska klara allt detta! Samtigt som man tycker att nej men det är faktiskt inte så mycket så vill man ju försöka få högre betyg allt också och det gör ju inte saker bättre heller
men denna helgen ska jag tillfället i akt och njuta!
Imorgon ska jag på SEXPARTY med mina underbarade och älskade vänner, fyfan va kul det ska bli, på lördag blir det ännu mer mys, det är faktiskt något jag ser fram imot amanda :) jag ser faktiskt fram emot hela helgen förutom söndagen då jag kommer spendera hela dagen att plugga :) tumme upp på det!
och jag vill tacka mina vänner precis som alla andra för att ni fyller upp min dag, massa loveherats till er!

nu kan jag inte koncentrera mig mer......PARAMORE I ÖRONEN!
"ångra ingetingen som en gång fått dig att le"

Kommentarer
Postat av: Anonym

besviken på dig ida.

2010-05-29 @ 11:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0