främande språk

Först och främs vill jag tacka mina underbara fina vänner för en toppen fredag! Det var den bästa kvällen på länge med mycket skratt, snoppar och allt där imellan :)
Sedan vill jag också tacka för gårdagen! den var också lika bra med skratt och grillning, vi hade iaf tur med vädret ellerhur? och sent blev det också men det är något man får räkna med

Idag är det mors dag och jag sitter hemma hos mamma och ska snart iväg till mormor och morfar på fika, ska även träffa min nya kusin Nellie för första gången, herregud vad jag kommer lukta på henne!! så underbart
ikväll blir det plugg? har prov i stresshantering imorgon så kvällen är planerad.

"ångra aldrig något som en gång fått dig att le"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0