ett steg åt det ljusa

VILL BARA KUNNA MÅLLA ALLA MINA aggressioner I EN ÄNDA FÄRG!! OM DEM ENDA GICK ATT BESKRIVA!

att behöva prata om andra människor i sin omgivning är bara ett tecken på ren osäkerhet och självbrist.
det går inte alltid att skylla på "nej men vi är tjejer vi är såna" för att nej? vi är inte sånna, inte såhär desperata över att få klanka ned på någon? när man har ett sånt beroende av att prata om andra människor så tycker jag synd om den? eller vet ni vad! jag tycker inte ens synd om den för att behöva skjunka så långt..det går inte att bli värre
jag är äntligen glad över att ha tagitklivet att slänga ut dig ur mitt liv
jag vill bara ha sanna vänner, vänner som bryr sig när man mår dåligt och vill inte bara åt informationen
jag vet vart jag har mina vänner och jag vet vilka jag vill behålla och jag tänker hålla hårt i dom!

det är inte vi som har förlorat dig..det är du som har förlorat oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0