dax

Nej men godmorgon godmorgon! vilket härligt väder att vakna till, verkligen eller hur?
dagensplaner blir att åka och handla, hämta kjolen hos Paula, börja göra mig i ordning och sedan pysa på kalas, gud vilken händelserik dag.
När man vaknar till ett sånthär väder i maj så vill man bara skjuta sig själv och man bara önskar att det snart blir sommar men det är jag ju självklart inte ensam om haha

jaha...idag åker Sara och jag är INTE alls avundsjuk? jag menar varför ska jag vara det, hon åker ju bara till ett varmt land med 28grader i skuggan? pju det är ju som hemma? varför ska man  vara avdunsjuk

Kommentarer
Postat av: ckz

FUCK YOU!! Du var ju förfan utomlands nyss, SLUTA KLAGA!! ;)PUSS!

2010-05-08 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0