abra kadrabra

känner mig fortfarande så otroligt dum som inte fattar hur Joehoe gör alla sina trolleritrix? men det är väl det som är själva medningen med det..ikvällen igår var jätte trevlig, tillände i västervik kring kvart över sex och showen började inte förens vid sju så vi tänkte ta en sväng på MC innan, eller ja mest för att möta upp Erica och Niklas där och självklart var Carl-Johan tvungen att ställa sig läängst bort av alla pakeringa "det man inte har i huvudet får man ha i benen" som han sa
Showen höll på i ca två timmar och i två timmar satt jag med munnen öppen näst in till hela tiden! han är otroligt jävla duktig på att trolla måste jag sänga, visst att vissa trix fattar man ju medans andra sitter man bara som en stort frågetecken
kvällen var för all del jätte bra, det tacka vi för!

idag har det inte blivit så mycket än mer än att ha varit på soptippen och slängt lite skit..nu ska jag hoppa in i duschen medans boy-f lagar lite food till mig

(köpte nya skor idag OCKSÅ!! tror jag börjar likna en skonarkoman!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0