half way

nämen godmorgon godmorgon!
ny dag, en lördag desutom härligt gött det!



vi är så duktiga Carl-johan och jag på att städa, hela rummet är just nu klinisktrent :)
ikväll händer det inte så mycket, Carl-johan ska på inflyttningsfest hos Nilkas med inte skulle det få vara några fruntimer där inte så det blir att vara hemma ikväll, ska titta på film och kanske äta något gott! det är faktiskt ingen mer än jag som är hemma här ikväll eller jo kanske erik om han inte ska iväg någonstans..dessan och tomas ska nämligen ut på kråkan ikväll så det blir lugna gatan här hemma haha!
Är ganska avundsjuk på mor min som just nu ligger på spa med sina veninor..känner att jag också skulle behöva så ska nog gå in till salong fin och boka massage tiden som jag har fått av Carl-johan!

Nu sticker vi ut i SOOOOOOLEN ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0