gult äpple

gud vilken underbar helg jag har haft, jag tror inte jag kan beskriva för er vilken bra helg jag har haft :) och allt tack vare mig älskade familj och pojkvän!
fredagkvällen bestod av att vara ensam hemma med hemlaga tacopaj och salad, så ska det låta, massa mys och en underbar pojkvän
lördagsmorgonen/dagen så var det dags att bege sig på en tur till Kalmar över dagen för att hitta sommarkläder till Gran Canaria, kan inte förstå att det bara är 13 dagar kvar!!!kommer blir så skönt att komma ifrån oskarshamn ett tag..fick med mig; en par jeans shorts, en klänning/linne, en vit t-tröja, en bikini och en ny foundation, mat på ikea med mamma, jocke och max, till media markt för att köpa den nya twilight
lördagskvällen vi hade ju även 2 år tillsammans så på kvällen gick vi ut på lilla krogen och åt, träffade Paulinas familj där också, väldigt trevligt :) hem och kolla på den nya filmen och bara mysa

så kan ni förstå att min helg har varit den bästa på länge?
idag, har vi bara suttit och inte gjort någontingen men sånna dagar behövs också
studiedag imorgon och på tisdag, SKÖNT
nu ska vi fortsätta kolla på tv


är så sjukt sugen på en fika och en prat stund med vänner
varför inte ta en fika med någon av mina vänner nu när man äntligen är ledig och inte har något plugg? jag tror faktiskt att jag gör det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0