hej hej hallå

kameran är laddad, väskan packad nu fattas bara att jag ska byta om och platta håret sedan är jag redo för en tjejkväll +övernattning med vännerna i Fårbo! ska bli jätte mysigt, med rätt sällskap så blir det kanonens
har inte haft tiden till denna veckan att sätta mig här och skriva ett litet inlägg, har bara koncentrerat mig på svenska provet som vi hade igår men det är skönt att det är över! blev lite förvånad när jag själva provet, hon har varierat lite för en gångsskull Anneth hihi. utvecklingssamtal på onsdag också? fan tycker dom är så onödiga! körlektion på måndag också, ska bli roligt!!!backa runt hörn, kommer säkert att gå jätte bra!!..eller inte

play it
Lugn musik
mina spotify favoritlistor!!!

SATAN VA VARM PLATTÅNGEN VAR NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0