grönt äpple

Bugar och bockar återigen för mina vänner för en riktigt trevlig mys-tjej-kväll
mat, läsk, chips, buzz, kort, filmklipp och singstar, tror inte det kan blir så mycket bättre..övernattning också så klart! låg så trångt och mysigt i bäddsoffan med Sara och Nathalie men jag somnade ju iförsig inte förrens kvart i tre men det händer ju bara några gånger om året haha

precis kommit hem, tänker inte göra någontingen på hela dagen förutom packa upp väskan och lite men annars tänker jag fan mig bara sitta har i soffa och ta det lugnt
hoppas verkligen alla dom andra tjejerna också hade det trevligt igår precis som jag hade



(fick reda på att en regnbåge är symbolen för homosexuella...ehm jag är inte det, tycker bara det va snyggt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0