nightnight

Jag kan verkligen inte förstå hur trött man kan bli på tre dagar? Inte mer än tre dagar har jag gått brevid på jobbet men jag är helt skit slut om dagarna, det är helt sjukt!
Imorgon är det också sista dagen för brevidgången sedan är jag ledig en veckan sedan sätts allvaret igång men jag tror faktiskt att det kommer att gå så bra så. Känner man trygg med allt, arbetskamraterna är ju helt fantastiska alltså, helt sjuk bra är dom. Humor, lätta att prata med och är jätte vänliga mot mig så så mycket bättre kan det inte bli :)
Saknar min pojkvän faktiskt som jag bara har träffat en gång denna veckan och kommer inte träffa honom förrens på Fredag! det känns jävligt tungt men jag är glad att jag har honom!
Midsommar närmar sig också och den ska firas med familjen, jag känner att det är dom jag vill fira de med så jag ska till mormor och morfar med mamma och de lafamilija, Carl-Johan ska även med! perfekt

Vi har även bokat biljetter till den nya Twilight filmen, FYFAN VA BRA DEN KOMMER ATT VARA! Jag bara lääängtar tills jag får se den (ibland blir jag lite rädd för mig själv när jag märker hur besatt jag är utav dom)

Nu måste jag verkligen hoppa i sängen innan öhonlocken slår igen och jag inte längre kan se vad jag skriver höhöhö

citerat av max: "nä pappa, vi måste snart ringa läkaren och boka tid! jag kan inte gå runt med det här benet, jag har så ont!" han är växtvärk! hahaha, han är för söt min älskadebror!

ville bara säga också att............VI SKA BÖRJA TREAN!!! FYFAN VA VI ÄR BRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0