inte som planerat eller?

Ingen sol för Ida Jonsson idag inte! nejnej utan idag ska hon tydligen hoppa in och jobba ett pass mellan 13-21 kul va, yes!
nej nu var jag för ironisk, känner inte alls för att jobba idag men man måste ju ha pengar på något eller annatvis? måste också gå in till körskolan och boka nya tider, det börjar blir dåligt med körningen på senaste tiden!
Imorgon väntas TWILIGHT och jag HOPPAS verkligen att den är lika bra som boken annars blir jag riktigt besviken =)
På fredag väntar Latitud med Carl-Johan och även på lördag med då med mina favoriter! På måndag börjar jobbet på riktigt 6 veckor framåt och jag hoppas att dessa 6 veckor gå snabbt! (vill faktiskt börja trean nu!!!!)

Nu måste jag äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0