dusch dags

dagens humör: på topp!
dagens frisyr: en bulle med en fläta i luggen
dagens smink: mascara och puder
dagens klädsel: jeansshots och trekvarts tröja
dagens planer: bara ta det lugnt och kanske ut och gå
dagens vill ha: en SYSTEMKAMERA
dagens saknad: gammla vännerna
dagens snällaste: pappa, erik och carl-johan
dagens måste: planera
dagens köp: en TWISTER
dagens kärlek: Carl-johan och pappa
dagens sämsta: haha erik
dagens bästa: att det snart är sommar :)


Jag vet att jag verkligen är jätte dålig på att uppdatera här i bloggen men nu på sommaren(sommar till viss del alltså) så blir det inte att man sitter vid datorn så mycket, ibland iaf haha. Idag har jag iaf varit på en kurs om mobilen/hand datorn som jag ska använda i Hemtjänsten i sommar och jag säger bara det att MALIN jag blir stolt över oss två om vi klarar av att använda dom..För fyfan va det var mycket att komma ihåg! det var saker hit och dit, så trycker du där sedan där och så gör du så med den pilen och hela faderuta!
Efter kursen tog jag bussen hem med Erik för nu var det dags för att klyva med åt pappa! Erik och jag jobbade hela en och en halv timma ungefär så vi gjorde kart det sista åt pappa. Bjudna på glass blev vi också, TWISTER :)
Imorgon bär det av mot Linköping med OP08 och 09 för att besöka sjukhuset och även gå på stan, det ska blir riktigt kul faktiskt. Att få se något väldigt större sjukhur än vad vi har här hemma :)
På Torsdag är det dags för kurs igen, denna gången förflyttningskunskap, önskar att man kanske skulle få skita i den eftersom att vi redan har gått på den i två år men icke! men denna gång blir det att gå med tjejerna från klassen så då blir det lite roligt iaf ;p
På fredag är det äntligen skolavslutning, det betyder alltså sommarlov! Helvete va skönt det ska bli. På kvällen blir det att umgås  med hela klass, det ser vi fram emot

"ångra aldrig något som en gång fått dig att le"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0