ännu mera sol

Ännu en härlig dag i solen och jag tänker gå ut och lägga mig en stund även att eksemen säger emot att jag inte ska ligga i solen så tänker jag göra det en liten stund iaf
Gårdagen spenderades som sagt från klockan 1 till kvart över 12 i Fårbo, det var så skönt att komma hem och lägga sig i sängen brevid en utslagen pojkvän..förövrigt händer det inte så mycket i mitt liv just nu, denna veckan är jag ledig och jag låter dagarna komma som dom gör innan allvaret sätts igång på riktigt men jag tror att denna sommaren kommer bli lika bra som dom andra (nästan iaf) jag trivs ju som hand i hansken på jobbet, härliga arbetskamrater och sommarjobbare!

När jag nyss satt och läste Paulinas blogg så fick det också mig att tänka tillbaka på hur det var när man var mindre? det första som slog mig i huvudet var hur mycket jag saknar dom tidigare sommarloven jag har haft? när man gick ihop ett stort gäng om kvällarna och bara gjorde massa saker! jag har haft två sådana sommrar i mitt liv och dom skulle jag vilja upp leva igen!! första sommarnen med Nathalie och andra med min Amanda? då man inte behövde tänka på vad man gjorde, man hade inga tider och passa för att man skulle upp och jobba dagen efter och precis som Paulina skriver; man behövde inte tänka på vilka kläder man hade på sig, smink eller utseende i huvudtaget!
Tack Paulina för att du fick mig att tänka på dom minnerna man haft tidigare i livet!
men jag klagar inte? jag har dom finaste vännerna man behöver ellerhur?
Sara, Paulina, Nathalie, Sara, Beatrice, Emelie, Albina och Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0