27 juli

Hinner man ens sätta sig ned vid datan och skriva ett blogginlägg nu för tiden, nej jag tycker nästan inte det! Jag bara jobbar jobbar och jobbar, sedan när man väl är ledig vill man passa på att träffa Carl-Johan och familjen eller så är man bara så trött (iaf jag) att man bara ligger hemma i soffan och kollar på tv. Denna veckan känner jag att det verkligen kommer bli en sådan vecka! Det är inte roligt att jobba hela veckan förutom en dag? Jag jobbar ALLA dagar denna vecka förutom på Torsdag

Just nu är Carl-Johan i Borås och skriver på bostadskontraktet för sin lägenhet. Är så glad för hans skull som sagt men det är så jobbigt att behöva gå runt och räkna dagarna tills han flyttar ifrån mig! Det är bara en månad kvar nu och dagarna går så fort! men man får tänka positiv eller hur? När jag behöver komma ifrån Oskarshamn över en helg kan jag sätta mig på ett tåg i 3 timmar ca sedan komma till ett helt annat liv, skönt eller hur?
På tal om annat!! ÅÅH vilken ångest jag har för att jag inte gick ut ihelgen? jag var verkligen inte nere på hamnfestivalen en ända dag? men så är det när man jobbar, jag kunde ha gått i Lördags men efter ha pratar med Olsson så blev det inte så? men efter vad jag har hört hade det inte varit så många ute alls och att det var inställd nere i hamnen så vi behöver ju inte ha så mycket ångest :)
Idag fick man lönen också, känns bra! Blir att åka till kalmar för att köpa inredningssaker till lägenheten, fick som uppdrag att ta hand om allt krimskrams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0