ledig?

Ibland känns det som att ledig inte ens finns i min värld länge? Jag bara jobbar, jobbar och jobbar? inte för att jag ska klaga på det för det är ju pengar visst? men det är inte roligt att behöver sätta sig på cyklen och jobba i sju timmar nästan varje dag när det är så här bra väder?
Jag som vill så gärna åka till Göteborg denna sommar igen och gå på Liseberg men det får väl helt enkelt vänta som allt annat. MEN idag har jag varit/är ledig och det är så skönt, inte för att jag har gjort något super speciellt förutom att ha fixat mina naglar men annars har jag bara legat i skuggan och det var fantastiskt skönt.
Imorgon väntas det ännu mer jobb 16-21 denna gången så det är skönt att det bara är 5 timmar, hem sova för på lördag vankas det BRÖLLOP och fy fan vad jag kommer att gråta (så det var tur att jag köpte vattenfast mascars) haha



tycker att dom är lite för långa så ska åka in till stan och köpa en fil och fila ned dom lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0