körkort snart?

Nu sitter man här i skolan och har en tre timmars lång körkortsteorilektion, det är typ skjut mig långsamt!
Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge eller hur? för ikväll är jag nämligen ensam hemma med min p-vän och det tycker jag ska bli väldigt mysigt!
Har just gjort klart ett vägmärkes test som gick helt okej faktiskt.. 13/16 det är ju okej! frågade Roger(läraren) hur många rätt man var tvungen att ha för att få vara ute och köra i trafiken?
- ALLA RÄTT ! skrek han då.. ja tjena mitt bena jag kör ju förfan i trafiken redan haha!

Igår satt jag och tänkte på hur mycket vädret påverkar oss, idag satt jag och tänkte på hur mycket musiken påverkar oss, speciellt mig. Om allt är pisst eller när jag är sur på någon/något så sätter jag bara igång en lute skön murra sen leker livet igen. om jag är arg på någon eller så så sätter jag givetvist paramore musik och fan va bra jag mår sen!
Har du en favorit låt som du alltid sätter på när du är på dåligt humör?

"nä nu är jag arg! när jag inte har penger då kan jag inte dricke sockedricke men när jag väl har penger får jag inte dricke sockerdricke när i hundan ska jag dricke sockerdricke då!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0