&

Okej! igåt tyckte jag att det var helt klockrent att proppen gick och slog ut internet så att C-j inte kunnde spela på hela kvällen men nu när det inte alls går igång längre utan vi måste ha en slabb som går fram bredbandet på nedervåningen till övervåningen och endast till en data och självklarts Erik! jag kan alltså knappt alls sitta vid datan men det är ju bra på ett sätt att jag kommer ifrån den :)
det dåliga är ju att jag inte kan uppdatera här eller sitta på mitt älskade facebook menmen jag har ju chansen till att göra något annat tex baka som C-j och jag har gjort idag. Vi bakade winebröd och satan va got det blev, dom blev riktigt bra faktiskt.
Var inne på stan som sagt en stund idag också, köpte en mascara och en deo som verkligen behövdes.

Imorgon blir det plugg lite sådär, på måndag ska jag köra på körskolan igen och på tisdags ska jag ÄNTLIGEN färga håret! Mörk brunt med blonda slinongor igen (y)
nu ska jag kolla vidare på tv men erik och C-j

"undra hur det kommer bli på måndag? det vet vi inte det är fortfarande lördag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0