en överrasking!

Jag älskar överraskningar!..iaf när det är något bra? här trodde jag att jag skulle få en mysighemma kväll med min boyfriend men då trodde jag fel, verkligen fel.
Han hade nämligen andra planer för sig nämligen att spela wow hela kvällen så det var bara att ta sitt pickpack och åka hem, så kvällen spenderas förmodligen hemma, great!
Inte för att det är något fel att vara hemma det är ju bara det att jag trodde vi skulle få lite egen tid för varandra eftersom vi knappt har umgåts denna veckan men icke så fel man kan ha!
ÄÄÄLSKAR verkligen min p-vän...ibland!
får iaf önska er en mysigfredag!

NU ÄR DET FREDASG MYS OM DET SÅ DET SISTA JAG GÖR! (för vissa iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0