Back on track

Två månader? två månader och sexton dagar om jag ska vara exakt.
Två månader, sexton dager sen jag skrev ett inlägg här på bloggen om jag ska vara exakt och det känns tråkigt faktiskt. Men ni som är aktiva i en blogg vet att det inte alls är lika roligt längre som det brukar vara? men någon gång måste man ju sitta upp i sadlen på hästen igen som man säger :)

Det finns ju så mycket som har hänt i mitt liv under dom två månaderna och sexton dagarna som har gått sedan jag senast skrev men jag tänker inte sitta och skriva allt för då lär jag få sitta hela kvällen och det har jag ingen lust med! hallå? det är ju andra avenyn om tjugo minuter!! och det är ju så spännande! Jag vet att detta blev ett kort inlägg men jag måste verkligen kolla på andra ave nu:)


(Josh & Hayley)
det bästa under dessa två månader har självklart vara när jag var och såg Paramore i stockholm den tretionde november, det var helt underbart! Det var bland det bästa jag någonsinn har varit med om, så otroligt härligt och häftigt:)
"att prata känslor med dig är som att förklara lila för en färgblind"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0