28 jan

Snön bara faller ner ner ner och blir allt mer mer mer..det borde ju egentligen vara rätt självklart om det faller ner mer snö klart att det måste då bli mer snö på marken eller?
I alla fall är jag hemma från skolan idag, har fruktansvärt ont i halsen, magen och + att jag knappt har sovit något inatt pågrund av allt detta skit..har ont i hela kroppen också
Dagen tillbringas då framför en film med världens bästa lillebror Max som också är hemma från skolan för exakt samma sak? lustigt! kan det vara så att när den ena inte mår bra gör inte den andra det heller? eller gäller det bara tvillingar?
Men iaf har ju som sagt börjat blogga igen och det känns faktiskt riktigt roligt även att det inte är någon som läser den än för alla slutade väl läsa när jag slutade skriva, men jag får ju börja göra mig blogg lite officiel igen eller ja försöka iaf :)

jag har tänkt på en sak..gud va vu påverkas av allt runt om kring oss? jag menar ta vädret tillexempel? jag kan ärligt säga att jag inte alls är på topp humör när jag tittar ut genom fönstret eftersom jag knappt kan kolla ut genom det eftersom det är halvt igen snöat? men om jag skulle titta ut genom fönstret och det var sol som sken och massa fåglar och fjärilar då mår man genast mycket bättre? lixom med hösten, när man kollar ut genom fönster och ser alla bladen som ändr färg och som faller ner till marken men samtidigt kan man se en glimt av solen då blir man på det där mys-humöret som man bara kan bli på hösten?
och på tal om blad så saknar jag mitt bladh, amanda bladh..
nej nu måste jag verkligen gå kan inte sitta här hela dagen och prata känslor, Max ropar på mig!
slänger in en bild på honom och även på saknade A



Kommentarer
Postat av: A

jag saknar dig med men var du tvungen att se tillbaka på mig sådära.. haha

2010-02-04 @ 08:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0