till alla er som sitter där

om jag ens skulle försöka sitta och skriva ett inlägg för att förklara min kärlek till min familj, vänner och Carl-johan lär jag få sitta här i flera dagar för det finns så mycket att skriva om alla..alla dom som har så stor betydelse i mitt liv! som betyder så otroligt mycket för mig men som jag visar allt för sällan så detta inlägg vill jag tillägna alla dom personerna i mitt liv som helt enkelt är dom bästa som finns!
jag tror ni själv vet vilka ni är..om du sitter där bakom dataskärmen och läser detta vill jag bara tacka dig för att du är den du är och att jag älskar dig för det!
sanningen är den att jag aldrig kommer kunna få ut i ord hur mycket just du betyder för mig!

det finns två personer i mitt liv som jag älskar högst på denna jord! som jag inte kan klara mig utan, dom finns alltid vid min sida och kommer alltid att göra!!kärleken till Mamma och Pappa är obeskrivlig

sedan finns det en person som har förändrat mitt liv totalt, att se världen på ett helt annat sätt, att se saker från en annan vinkel och det är Carl-johan..jag älskar dig! gud du har hjälpt mig igenom så mycket..jag känner just nu att jag faktiskt säga dessa orden och verkligen ´mena dom på riktigt; vad skulle jag göra utan dig? OCH KOM HEM NU FÖRHELVETE!!
det har gått två dagar men jag saknar dig som fan redan! att veta att du är flera mil ifrån mig tar kål på mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0