t är bäst!

Jaha idag har man varit på utställning av vårat arbete om politik på Forum..och vad vore inte en utställning om det inte vore för massa politiker på plats? och självklart skulle dom hålla på och ställa massa frågor om min grupps arbete och vad vi har tyckt om att jobba inom detta område? självklart så förstår sig ida jonsson inte ett skit av vad dom säger för jag tror allvarligt att politiker pratar på ett annat språk typ som..ufoniska eller något?
menmen även att det inte var allt för roligt så är det ju skönt att få kompledigt på två samhälleslektioner och det är ju inget man klagar på iaf =)
På torsdag kommer Heli(tror hon hette så)hon levde under andra världskriget så hon ska komma till Oscars och pratra om sina uppleverser. Tycker det är så hemskt att dom i vårand ålder är bland den sista kullen som kan lyssna på dessa människor som upplevt dessa förskräckliga upplevelser, tycker det är fruktansvärt tragiskt!
Tycket att alla i hela världen skulle få reda på vad dom har gått igenom, även dom som lever om 40 år men dom får nöja sig med inspelningar och böcker?

Något fantastikt hände i söndags!
Jag hittade nämligen min efterlängtade ipod som har varit borttappad i åtta månaders tid och halleluhja vad glad jag blev när jag hittade den, så idag har jag endast gått runt och lyssnat på min älskade ipod med 120 ny in tankande låtar, LOVE IT!

mina snygga super sköna mjukisbyxor


Annicki en helt vanlig dag på en helt vanlig mattelektion?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0