sämsta kocken ever!!!

woken och kyckligen blev ju verkligen lyckad!...not! brännde hela skiten! Om jag inte har sagt det innan till dig så säger jag det nu: jag suger på att laga mat! så jag börjar tvivla på att jag kommer klara mig i livet? men som Carl-johan alltid säger, det finns recept för en anledning? till oss dumma som inte kan stecka lite wok!! sånna som mig:)
eftersom maten gick till spillo så fick jag ringa mamma och fråga om hon kunnde åka och köpa mc åt mig för det är verkligen tomt i kylen och frysen hos pappa och eftersom mamma var så snäll att göra det så sket jag i kladdkakan, blev för mycket onyttigt med mc, så sorry Emelie du kan inte få någon kladdkaka imorgon:(
äntligen lördag imorgon! så ska Sara firas ordentligen!! ska även spendera natten över hos henne, mys! och jag längtar efter söndag..då får jag äntligen träffa Carl-johan
idag har det varit en jobbig dag, gråtit att antal gången för honom..

Nu kommer tydligen pappa hem? redan..man han börjar väl inse att han är gammal hihi

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej idag?

jättesöt blogg!

kraam

2010-02-27 @ 12:58:57
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0