rekommenderar

Internet slutade fungera för en stund sen och då passade jag på att hoppa in i duschen och när jag väl stod inne i duschen kom jag på att "fan jag ska rekommendera dom sakerna jag använder när jag duschar"..dom mesta sakerna är väl tillängnat åt oss tjejer men självklart kan killar också använda det;
Elvital hår inpacking är verkligen super bra! denna "model" är tillför långt hår och ska läggas i handukstorkat hår och låtas sittas i i ungefär 1-2min sedan sköljas ur. Jag brukar alltid göra såhär att jag först schamponerar håret för att öppna upp hårstråna, torka håret lite lätt, lägga i hårinpackningen, skölja ut det sedan använda balsam som sedan stänger hårstråna.

rfsu intimraknings gel!!! detta är något som jag tycker att alla ska använda! det är verkligen super bra! bra för huden, återställer pH-värdet, löddrar inte för att du ska kunna se när du rakar dig. Både C-j och jag använder detta och vi är verkligen skit nöjda med det. Dethär tycker jag både killar och tjejer ska använda, för vem har inte fårr irriterad hud när man rakar sig på intima ställen? men detta fungerar till tusen procent!

after shave gel, yttligaren en super bra produkt från rfsu! detta används efter intim rakning, den motverkar irritationer och även svalkar huden efterråt. Milt parfymerad och utvald för att skydda huden precis som alla deras produkter. Detta anväder C-j och jag också och är super nöjda med!

 den sista rekommendationen lägger jag till Ldbs face life. Det är bland de bästa sminkborttagningsmedel som jag har använt! eftersom jag har rätt känslig hud och är rätt torr så dessa passar mig perfekt! om du också har det så tycker jag att du ska pröva på dessa!

DESSA PRODUKTER REKOMMENDERAR JAG VERKLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0