peace

körkortsteori körkortsteori körkortsteori..det känns som att det är de enda ämnet jag har i skolan? och det är ju långa lektionen också!
Men det är skönt att det är torsdag för då är det snart helg och det ska bli riktigt skönt att slippa skolan lite, slappna av lite innan det kör igång igen men massa prov och skit!
Ska även plugga lite idag, har lite svenska frågor jag måste ta i tu med.

jag har äntligen funnit min tatuering som jag verkligen vill ha, jag tycker den är skit snygg men nu är det ju bara att man ska våga göra den? den är ju rätt stor för att vara första tatueringen men jag vet inte? lägger ut en bild på den så kan ni väl tycka till vad ni tycker om den? :)
eller nej det gör jag inte alls det för nu fungerar det inte att ladda upp bilder och jag orkar inte radera allt jag nyss skrev så tankar upp den på FB så får ni kolla där :)

nu ska jag sätta mig och göra lite prov tänkte jag!
ha det!

"jag okrar inte mer..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0