im going to miss you love

nu har jag precis sagt hejdå till Carl-johan..stod i fönstret och tittade på när bilen lämnade uppfarten och just nu är påväg till sälen, usch va jobbigt!
saknar honom redan..saknar honom brevid mig i sängen jag ligger här helt själv och inte har någon som håller om mig..visst att det bara är en vecka men det är lång tid tycker jag! jag får iaf hoppas att han kommer ha jätte roligt med Sebbe och Erik..och hoppas på att han hör av sig så mycket han kan..

själv ska jag åka till öland idag, ska på 50års kalas till min faster..är lite orolig över värdet med det gick ju bra att åka till kalmar igår så :)
visst seni jag var i Kalmar igår och ja, jag fick faktiskt med mig lite saker hem
→ ett par jeans
→ en skjorta
→ en färgad tröja
→ smycken
→ strumpor
→ trosor

fortsätta titta på OS och krama om min kudde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0