everything

Åh så var det måndag igen och jag hatar verkligen måndagar! jag vet inte varför men jag och måndagar har lixom aldrig gått ihop, hoppas att vi kanske kommer överrens någon gång i framtiden men det tvivlar jag på ;p
Har inte hänt allt för mycket i skolan idag(som vanligt)det kanske är därför jag inte går ihop med måndagar? att det aldrig händer någontingen?
Gick faktiskt hem från skolan idag, orkade inte vara kvar..det var för jobbigt idag!
Stack hem en stund sedan vidare till körskolan och hade en körlektion som gick hur jävla bra som helst! Lite tur har jag allt haft idag, jag vet inte vad det var med det flöt på otroligt bra idag men det som fasar mig lite är att körskolelärare att nästa gång ska vi börja back runt hörn och det kommer jag fasiken inte att klara av haha! men som läraren sa " ida du är så duktig på allt annat så att detta kommer du klara galant" så jag får lita på henne :)

Nu sitter vi hemma hos pappa C-j och jag men vi ska snart bege oss till mamma för lite fika i magen, Max har ju namnsdag idag så mormor och morfar kommer en stund, och ikväll ska även C-j sova hos mig <3
Har ju sovmorgon imon fan va gutt!!!
tjenixenpixen!

"på en minut kan dagen förändras totalt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0