det är kanon

Härligt! är nöjd med håret faktiskt, känns skönt att ha blivit av med det mörka tråkiga hårfärgen! Nu är det lite ljusabruna slingor i och några även i guld så det skimmrar lite och det är jäkligt snyggt :) Ska tillbaka om åtta veckor igen och lägga i yttligare några slingor till, eftersom att jag var så mörk innan så kunnde Malin inte lägga i allt för många för det fanns det risk att det kanske skulle bli missfärgade och så men sålänge utväxten och det "svarta" håret är borta är jag nöjd.
Hade tid hos Malin vid kvart över 4 och kom faktiskt precis hem(eller ja har varit hos mamma och hämtar några saker så jag åkte från Malin vid halv åtta ungefär)anledningen till att jag blev kvar så sent var för att jag inte blev nöjd första gången när hon hade lagt i slingorna. Tyckte fortfarande den lilla utväxten jag hade på en cm som satt på den stora utväxten syntes fortfarande så hon fick lägga i en ljusbrun i botten så den smälte in med slingorna och det fungerade, så nu är jag jätte nöjd! Tack Malin!

Det är väl egentligen meningen att jag ska sätta mig och plugga lite men vem fan orkar det? inte jag iaf! så skiter i det idag, får ta det imorgon haha..ska slänga i mig en macka sen sätter jag mig framför tv!
det är ju finalen av paradise ikväll, DET MÅSTE MAN JU SE!
....hmm undra vem som vinner? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0