bloggar

satt precis och ändrade om lite i min favoritlista där jag har alla bloggar som jag läser(jätte bra att ha dom där så man bara kan klicka in på dom utan att behöva komma ihåg dom)tog bort några bloggar som inte faller mig i smaken längre, det var väl drygt 9 bloggar som försvann så dom 9 kommer ju iaf få en mindre läsare om dagarna haha
satte dom även i ordning, alltså den som jag läser mest ligger högst upp och den som jag läser minst ligger längst ner och högst upp på min lista ligger självklart Kenza! älskar den tjejen
den personen som jag har längst ner ska vi väl inte nämna har henne där endast för att hålla lite koll(inte en person som jag avgudar precis)
räknade även hur många bloggar som jag försöker att läsa dagligen och jag kom upp i 27 bloggar!!!kan nu tänka er? 27 bloggar? vilken lite blogg nörd jag är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0