be love, be strong, be friends

Andra avenyn är så himla bra!!
Jag kan inte förstå att en svensk tvserie kan vara så bra som det är och jag kan verkligen inte förstå att detta är sista säsongen dom kommer att visa? jag måste ju verkligen ha alla säsonger på dvd sedan.
jaha, dagen kanske inte har varit den bästa,jag tänker på dig albina!!!! suttit med matte B i tre timmar ungefär fattar ju verkligen noll! funderar på att skita i det, men samtidigt vill man ju ha poängen :)
just det! var ju faktiskt inne på stan en snabbis med C-j efter skolan och hämtade upp hans nya Tiger jeans och helvete va snygga dom är! (snygg rumpa får han speciellt;)
Hade tänkt att krypa ner i soffan en stund med bfrienden som kommit hem precis med inte blev det så, han var tvungen att gå ut och skotta bort vallen som plogen gav oss, tycker så synd om honom verkligen haha!

Imorgon är det ju redan torsdag och det betyder att det snart är helg och fan va skönt det ska bli! inte för att jag vet vad jag ska hitta på? blir väl att vara hemma som vanligt men nästa helg sattsar jag kanske på att gå ut, var ju faktiskt längesen nu! skulle vara roligt att komma ut lite, behöver komma på andra tankar för en stund! får se hur det blir, måste ju hitta några att gå ut med ;) på söndag är det iaf dags för lite efterlängtad...RUGBY!!! så gutt! ska blir riktigt roligt att spela lite igen

slänger in en blid på mitt "nya hår" och C-js hår :)

HAN ÄR SÅ SNYGG I DEN NYA HÅRET! MUMMS!

"jag är ingen tanke läsare? jag är bara människa, och en som såras också"

Kommentarer
Postat av: Anonym

frisyren är lite paradisehotel inspererad ;)

2010-02-05 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0