är det finaste någon kan få


vem tackar nej till att ha en sådanhär underbar unge sovandes brevid sig? tror inte att det finns någon som skulle säga nej till det inte!
tyckte jag fick en väldigt bra uppgift medans dessan stökar nere i köket och erik & C-j är ute och skottar snö skulle jag få lillfisen att somna och han somnade så fint i min famn och nu ligger han här brevid mig i soffan och jag bara beundrar hans andetag! Beckis och Dennis har verkligen skapat en underbar pojk, lille Adrian.

Ikväll blir det bara att vara hemma hos familjen Rydman och ta det lugnt, det känns bra! och imorgon är det alla hjärtans dag? förmodligen en dag då alla umgås med sina kära och självklart ska jag också göra det(heart) vi ska gå på bio på kvällen, baka lite på dagen och bara umgås mitt hjärta och jag :)
ska fortsätta kolla på adrian och på so you think you can dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0