måndag 14 september

Hellu, jag ville bara svänga in och säga att lekhelgen har varit helt faktastiskt underbart rolig men också sorlig men jag är glad att allt gick bra. Sedan vill jag också säga att en lekdag utan irrlänskjulafton inte är en äkta lekdag. Att se alla springa runt och trilla överallt och springa åt helt fel håll är bland det roligaste jag vet och sedan se mig själv göra det..det är som att jag inte kan hålla mig ifrån att kissa på mig! och att sedan se alla dom andra är så sjukt roligt. Jag tycker att alla ni som läser detta borde pröva på irrlänskjulafton med eran familj för det är ett minna för liver. För er som kanske inte vet vad  irrlänskjulafton är för något är det bara att slänga in en kommentar så beskriver jag vad det är för något.
Förövrigt är allt bra med mig hoppas allt är bra med er också.
Idag kommer min älskade pappa hem efter en vecka på sjukhus och jag har faktiskt saknat honom så sjukt mycket och det har även också Fnatte (katten) gjort. Så nu har jag städat och gjort iording så fin här hemma så att han ska ha det så bra som möjligt när han kommer hem. Igår fyllde mamma 40 år, en gammal tant blir hon nu och idag har jag namsdag, det är Ida idag
Ja det vad nog allt så länge, vi hörs av senare.

Gud vad jag älskar min pojkvän!! och nu har vi ett och ett halvt år också
och gud vad jag är trött på alla fjortis frillar som bär den där fulaste frisyrer never, slickad lugg och spretit hår! JAG HATAR DEN!


Kommentarer
Postat av: JULLLL

GRATTIS PÅ IDA-DAGEN! ;) haha

2009-09-14 @ 20:05:59
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0