måndag 7 september

Första dagen på apu är nu anklarad, kom hem för en liten stund sedan.
Dagen har varit jätte bra, vissa saker kan jag säga var lite obehagligt men jag lär mig med tiden och jag är faktiskt där för att lära mig och få en ny uppfattning.

Imorgon åker pappa till linköping för att opereras <3
Kommer sakna honom jätte mycket och speciellt vara jätte orolig men jag vet att det kommer gå så bra för läkarna där uppe är så duktiga och dom kommer göra att min pappa blir bättre och jag kommer få hem min älskade pappa och ta hand om honom för jag älskar honom mest av allt på denna jorden och jag tacka gud för att han har givit mig en sån bra mamma och pappa!

vi får se hur detta slutar, eller hur?
men hur som helst älskar jag dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0