torsdag 10 september

Ja fyfasiken vad jag håller på här hemma! har nyss satt igång en maskin disk, dammat, damsugit och torkat alla golven(tumme upp för mig!)
Pappa ringde..fick ett ganska tråkigt besked. Han sa det att dom kanske skulle operera honom en gång till pga att dom hade missa någontingen ! riktigt dåligt! så nu kanske dom ska operera honom imorgon och om dom gör detta innebär det att pappa kanske inte kommer hem förrens onsdag-torsdag nästa vecka och jag orkar verkligen inte gå hemma och vara orolig så länge! jag vill ha hem min pappa nu!!

ikväll ska vi äta de där köttbitarna som aldrig blev av igår, få göra lite mysigt jag och älskling ikväll istället. Är som sagt ledig imorgon, gud så skönt! Sedan är jag borta hela helgen för jag ska på lek dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0