tisdag 15 septeber

Härligt härligt men farligt farligt  ! och det är precis vad värdet är utan just nu denna tiden. Det är så otroligt skönt väder ute när solen är frame men det är så lätt att man går i för lite kläder och blir förkyld och det är inte bra just nu, för att även att man bara är lite lätt rinnig i näsan så säger alla "DU HAR SVININFLUENSAN!!" så var försiktiga med vad ni har på er när ni är ute.
Idag har jag varit på min apu eftersom jag stannade hemma igår för att ta hand om pappsen lite när kan kom hem. Just nu är och runt på alla dom andra avdelningarna som finns där men jag kan ju säga såhär långt att ingen annan avdelning verkar vara så bra som min är, jag trivs verkligen jätte bra där!
I söndags var jag faktiskt ute och övningskörde lite som jag inte har gjort på hela sommaren typ, gick skit bra! Jag är bara så bäst!
Handla ska jag också göra idag åt pappa, ska även baka en lite kaka åt honom så han blir lite glad.

Carl-Johans systerson hade frågat hans mamma en väldigt bra sak när han inte kunnde sova: Mamma om man inte sover hur blir det då dag?  hahaha
Den fråga fick mig att tänka efter att om man är vaken ända tills klockan 00.00 öch det slår över tills nästa dag så säger man endå "imorgon" fast det redan är imorgon, så egentligen tror jag att det inte kan bli morgon om man inte har sovit en stund för annars går man bara runt och säger "imorgon" iställer för "idag"? eller är det bara jag som tänker så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0