Såå..

otroligt skönt väder ute idag, så skönt att jag lånade faktiskt Adrian och Gabriel av Beckis så att vi kunnde gå ut och gå lite.
Idag fick också Carl-johan hem den nya Paramore skivan ! LOVE LOVE LOVE tänk att det bara är 61 dagar kvar till jag får se mitt favorit band live! och tänk att det bara är 19 dagar kvar tills min födelsedag, herregud vad tiden går snabbt!
 Sitter och kollar på Tyra Banks just nu och ibland kan jag faktiskt tycka att henne talk show är riktigt bra och att hon själv har riktigt bra åsikter i vissa saker. Idag pratar hon med barn som är riktigt överviktiga barn som en tjej som är 12 år gammal och väger 109 kg och pappan skyller på att det är hans fel, hoppas verkligen Tyra kan hjäpa dessa barn för som det ser ut på dom så mår dom adsolut inte bra av detta. Ingen av dom vill gå till skolan pågrund av att alla i klass mobbar dom och säger massa saker och jag kan inte förstå hur en människa kan säga sådana grova saker till en annan människa fyfan säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0