piss dag

Aldrig mer säger jag bara! aldrig mer!
Aldrig mer cyklar jag från Åsa skolan med ett styre på cyklen som sitter så långt ner att man ser ut som han i "Ringaren av Nothredam" och aldrig mer cyklar jag i motvind med en cykel som har tre växlar där den tyngsta bara fungerar! aldrig mer säger jag bara! och sedan aldrig mer med mitt jävla nagentrång! TROR INTE NI FÖRSTÅR HUR ONT DET GÖR! 
Nu ska jag sätta mig och äta lite sedan vänta på att Carl-johan kommer hem så ska vi åka upp till Beckis och fika lite förmodligen massa mys med dom båda fisarna.

Åh vad jag längtar till min födelsedag när jag får min kamera så jag kan börja lägga ut bilder till er på bloggen så ni får se vad som händer i mitt liv. Tillsdess får ni nöja er med mina ord

'give the world a smile'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0